ZWROTY

Jeżeli Klient chce zwrócić zakupiony towar, ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni. Gdy towar został zakupiony na fakturę o przyjęciu lub ewentualnym odrzuceniu decyduje Sprzedawca. Aby zwrócić produkt należy

Powiadomić sprzedawcę telefonicznie lub e-mailowo o chęci zwrotu towaru. Złożyć odpowiednie oświadczenie na formularzu dostępnym poniżej, Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

odstąpienie od umowy xagro.docx

Oświadczenie informujące o odstąpieniu od umowy należy przesłać:

  • za pomocą tradycyjnej poczty
  • drogą elektroniczną

Poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy: zamowienia@xagro.pl

W formie pisemnej można także przesłać pocztą na adres:
ul. Republiki Partyzanckiej 24, 28-530 Skalbmierz, Świętokrzyskie

Konsument powinien skompletować zwracany Produkt i odesłać na adres Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

Adres zwrotu towaru:
ul. Republiki Partyzanckiej 24
28-530 Skalbmierz

Koszty zwrotu towaru ponosi kupujący

Zwrot towaru dostarczony do Sprzedawcy za pobraniem nie będzie przyjmowany.

Zwrot należności za zakup:

W przypadku odstąpienia od Umowy Sklep zwraca Klientowi należność za towar, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru od Klienta, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od Umowy dostępne są w Regulaminie naszego Sklepu.

REKLAMACJE

W przypadku gdy, niewłaściwie zrealizujemy Umowę z Klientem, Klient ma prawo złożyć reklamację.

Aby złożyć reklamację można skorzystać z dostępnego formularza

FORMULARZ REKLAMACJI XAGRO.docx

Należy wysłać ten formularz w formie

  • elektronicznej na adres zamowienia@xagro.pl
  • pisemnej na adres: ul. Republiki Partyzanckiej 24, 28-530 Skalbmierz

Wysyłka towaru

Adres: ul. Republiki Partyzanckiej 24 28-530 Skalbmierz

Reklamowany produkt należy dostarczyć z dowodem zakupu, protokołem szkody spisanym przez kuriera ( jeżeli Klient posiada) i uzupełnionym formularzem. Zaleca się, aby w treści reklamacji wskazać m.in. jakiego produktu dotyczy, zamieścić zwięzły opis wady, datę nabycia, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Do reklamacji mogą zostać dołączone jej dowody typu zdjęcia, dokumenty lub produkty związane z reklamacją.

Prosimy nie wysyłać paczek za pobraniem, nie będą przyjmowane. Koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy ponosi Klient.

Reklamację rozpatrujemy w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia jej otrzymania, o podjętych czynnościach w sprawie reklamacji poinformujemy Klienta mailowo lub telefonicznie.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana możliwe są następujące rozwiązania:

  • wymiana na nowy
  • naprawa towaru
  • zwrot należności zakupu

W przypadku, gdy reklamacja jest nieuzasadniona lub towar jest uszkodzony z winy użytkownika, koszty ponosi Klient.

Więcej szczegółów o procedurach reklamacji znajdziesz w Regulaminie naszego sklepu.